Logo
  • Find Coop-butik
  • Se aviser
  • Hent Coops app
  • MenuLuk
Log ind Bliv medlem
Log ind Bliv medlem
  • Om Coop

    Forretningen

    Om koncernen Coops øverste ledelse Coop Danmarks bestyrelse Vores historie Foreningen Coop amba

    Meget mere Coop

    Coop Bank Coop Crowdfunding Coop Forsikringer Coop Byen

    Viden

    Samvirke Coop Analyse GoCook Vin & Co
  • Kontakt

    Presse

    Presseafdeling Pressemeddelelser Logoer og pressefotos Årsrapporter

    Kunde & medlem

    Coops kundeservice Tilmeld nyhedsmail Hvor er min avis? Falske beskeder i Coops navn

    Erhverv

    Coop Ejendomme Lokale varer

    Købekort

    Købekortkunde
  • Karriere

    Karriere

    Find din rette hylde Hovedkontor Logistik SuperBrugsen Kvickly Brugsen 365 Discount Mangfoldighed og inklusion Kvinder i ledelse Senior i Coop

    Elev i Coop

    Bliv elev Bagerelev Gourmetslagterlærling Kontorelev Salgselev Ledertrainee Konditorelev Retail Manager Ny mesterlære

    Ung i Coop

    Ung i Coop Ungeminister Ungerådet

    Søg job i Coop

    Se ledige stillinger Ansøgning og proces Overenskomster Medarbejderhåndbog
  • Vores forretning
    SuperBrugsen logo
    365discount logo
    Brugsen logo

    Vores kæder

    Om vores butikker Find nærmeste butik Ugens aviser Købekort Købekort bonkopi Gavekort Sikkerhedsdatablade
    Vores mærker Coop Änglamark Irma Cirkel Kaffe Coop C X-tra Mustang cykler
  • Leverandører

    Coops faktureringskrav

    Faktureringstyper & krav Coops juridiske enheder Invoicing requirements

    Leverandørmanualer

    Logistikkrav - Bilag 3 - 2026 Logistics Requirements - Appendix 3 - 2026 Logistikkrav - Bilag 3 - 2025 Logistics Requirements - Appendix 3 - 2025 Code Of Conduct Coop Code Of Conduct - english Manual E-Procurement – Tricom TQR – Indirect Goods

    Afstemning af åbne poster

    Upload af kontoudtog til afstemning

    Spørgsmål

    Kontakt Bliv leverandør
  • Ansvarlighed

    Klima og Miljø

    Klimastrategi Vores 10 klimaråd Mit klimaaftryk Coop Folkeskove Emballage strategi Genanvendelse Undgå madspild Biodiversitetsprojektet

    Mennesker

    Menneskerettigheder Mangfoldighed og inklusion Partnerskaber Madpyramiden Coop Madskole GoCook

    Ansvarlige varer

    Varekrav Økologi i Coop 8 grunde til at vælge økologi Kemi Dyrevelfærd Kvalitetssikring

    ESG Ledelse

    Ansvarlighedsstrategi Årsrapport Klimaregnskab Vores politikker Whistleblowerordning Leverandørstyring
  • Medlemskab

    Bonus og fordele

    Det får du ud af et medlemskab

    Coop FordelsKonto

    Læs mere og opret en Coop FordelsKonto

    Bliv medlem

    Meld dig ind i Coop her

    Coop app'en

    Hent Coop app'en

    Coops partnere

    Få mere ud af dit medlemskab med Coops partnere

    Aktiv i Coop

    Spørgsmål eller brug for hjælp?

    Kontakt medlemsservice

”Det kræver lidt mere at være vare i Coop”

19.09.25
Del

Det er overskriften for den hidtil mest omfattende kampagne for Coops største eget varemærke, der hedder Coop, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier.

Fra i dag og i de kommende uger kan man møde budskabet på plakater i byer over hele landet, på TV, i dagblade, sociale medier mv.

”Med kampagnen vil vi gerne pege på det, der er en central del af Coops DNA, nemlig at vi på mange varer gør os ekstra umage på kundernes vegne, så de får kvalitet for pengene, når de køber Coops egne varemærker,” siger senior marketingchef Heidi Kessler, Coop.

Kampagnen, der er udarbejdet sammen med Republica, viser med eksempler, nogle af de kvaliteter, der er ved varer, der bærer Coop-navnet. Det gælder konservesdåserne, hvor dåserne i Coops eget mærke er uden hormonforstyrrende bisphenoler. Ja, faktisk er det 10 år siden, at Coop indførte et forbud. Ikke fordi vi skulle, men fordi det var rigtigt. Først fra i år og med implementering helt ind i 2026 er EU's forbud mod Bisphenol A og andre farlige Bisphenoler trådt i kraft. Et andet eksempel er PFAS-frie stegepander, hvor Coop også var først. Og et tredje er det Coop hakkede kød, der som det første blev emballeret i flowpack (en tynd pose i stedet for en tyk bakke), så der bliver sparet store mængder plast-emballage.

”Vores kommunikation kommer til at følge den linje, som vi har lagt med denne kampagne: Den kommer til at tydeliggøre de områder, hvor Coop er en særlig virksomhed, der hvor vi adskiller os fra konkurrenterne, f.eks. som her ved at have varemærker, man kun kan få hos os,” siger Heidi Kessler.

Udover Coop-mærket er de største af Coops egne varemærker Änglamark, Irma og Cirkel Kaffe. Den aktuelle kampagne er koncentreret alene om Coop-serien.

Yderligere information: Senior marketingchef Heidi Kessler, 5221 3514
heidi.kessler@coop.dk

Coop Medlem

  • Bliv medlem
  • Coop app
  • Medlemsservice
  • Medlemsfordele
  • Medlemspartnere
  • Medlemstilbud
  • Medlemsvilkår

Coop Danmark A/S

  • Ugens aviser
  • Kundeservice
  • Job i Coop
  • Pressekontakt
  • Privatlivspolitik
  • Whistleblowerordning
  • Fødevarestyrelsens kontrolrapport

Meget mere Coop

  • Coop Forsikringer
  • Coop Bank
  • Samvirke
  • Coop Ejendomme
  • Coop Byen
  • Coop Crowdfunding
  • Coop Opskrifter
  • Coop Analyse

Besøg Coops kæder

SuperBrugsen kvickly Brugsen 365discount

Coop Danmark A/S • Roskildevej 65, 2620 Albertslund • CVR: 26259495

forbrugerservice@forbruger.coop.dk