Logo
  • Find Coop-butik
  • Se aviser
  • Hent Coops app
  • MenuLuk
Log ind Bliv medlem
Log ind Bliv medlem
  • Om Coop

    Forretningen

    Om koncernen Coops øverste ledelse Coop Danmarks bestyrelse Vores historie Foreningen Coop amba

    Meget mere Coop

    Coop Bank Coop Crowdfunding Coop Forsikringer Coop Byen

    Viden

    Samvirke Coop Analyse GoCook Vin & Co
  • Kontakt

    Presse

    Presseafdeling Pressemeddelelser Logoer og pressefotos Årsrapporter

    Kunde & medlem

    Coops kundeservice Tilmeld nyhedsmail Bestil og afmeld Coops aviser Falske beskeder i Coops navn

    Erhverv

    Coop Ejendomme Lokale varer

    Købekort

    Købekortkunde
  • Karriere

    Karriere

    Find din rette hylde Servicekontor Logistik SuperBrugsen Kvickly Brugsen 365 Discount Mangfoldighed og inklusion Kvinder i ledelse Senior i Coop

    Elev i Coop

    Bliv elev Bagerelev Gourmetslagterlærling Kontorelev Salgselev Ledertrainee Konditorelev Retailmanager Ny mesterlære

    Ung i Coop

    Ung i Coop Ungeminister Ungerådet

    Søg job i Coop

    Se ledige stillinger Ansøgning og proces Overenskomster
  • Vores forretning

    Vores kæder

    Om vores butikker Find nærmeste butik Ugens aviser Købekort Købekort bonkopi Gavekort Sikkerhedsdatablade
    Vores mærker Coop Änglamark Irma Cirkel Kaffe Coop C X-tra Mustang cykler
  • Leverandører

    Coops faktureringskrav

    Faktureringstyper & krav Coops juridiske enheder Invoicing requirements

    Leverandørmanualer

    Logistikkrav - Bilag 3 - 2026 Logistics Requirements - Appendix 3 - 2026 Logistikkrav - Bilag 3 - 2025 Logistics Requirements - Appendix 3 - 2025 Code Of Conduct Coop Manual E-Procurement – Tricom TQR – Indirect Goods

    Afstemning af åbne poster

    Upload af kontoudtog til afstemning

    Spørgsmål

    Kontakt Bliv leverandør
  • Ansvarlighed

    Klima og Miljø

    Klimastrategi Vores 10 klimaråd Mit klimaaftryk Coop Folkeskove Emballage strategi Genanvendelse Undgå madspild Biodiversitetsprojektet

    Mennesker

    Menneskerettigheder Mangfoldighed og inklusion Partnerskaber Madpyramiden GoCook Skolekontakten

    Ansvarlige varer

    Varekrav Økologi i Coop 8 grunde til at vælge økologi Kemi Dyrevelfærd Kvalitetssikring

    ESG Ledelse

    Ansvarlighedsstrategi Årsrapport Klimaregnskab Vores politikker Whistleblowerordning Leverandørstyring
  • Medlemskab

    Bonus og fordele

    Det får du ud af et medlemskab

    Coop FordelsKonto

    Læs mere og opret en Coop FordelsKonto

    Bliv medlem

    Meld dig ind i Coop her

    Coop app'en

    Hent Coop app'en

    Coops partnere

    Få mere ud af dit medlemskab med Coops partnere

    Aktiv i Coop

    Spørgsmål eller brug for hjælp?

    Kontakt medlemsservice

Dagli´Brugsen byder nye kunder velkomne med dialekt og kendt influencer i nyt kommunikationsunivers

20.05.22
Del

Danmarks største kæde af nærbutikker, Dagli´Brugsen, har premiere på et nyt kommunikationsunivers og helt nye medievalg.

Det sker for at kommunikere klarere og konkret til kunder i de mange lokalsamfund, hvor Dagli´Brugsen er et naturligt mødested.

Det nye pay-off for kæden hedder ”Langt fra byen, tæt på hinanden.”

”Det skal tydeliggøre vores strategi, der handler om, at vi vil være med gøre de steder, hvor vi har butikker, til et godt sted at bo. Med vores kommunikation vil vi gøre det tydeligere for kunderne, hvad de kan forvente af os,” siger kædedirektør Maria Beck-Tange.

”Nærhed og fællesskab er nøgleord for os. Og det er det også for den voksende gruppe af yngre familier, der i disse år flytter fra de større byer og ud i de mindre lokalsamfund. Med det nye kommunikationsunivers vil vi vise, at de kan forvente at møde nogle mere personlige, mere lokale butikker, end de måske er vant til. Samtidig handler det også om at understrege det unikke i vores butikker for de kunder, som allerede bruger Dagli’Brugsen som en naturlig del af deres lokale fællesskab.

Dagli´Brugsen er anderledes end andre kæder med en høj grad af lokal tilpasning. Med vores strategi frem mod 2025 vil vi udvikle og rendyrke det i endnu højere grad,” siger Maria Beck-Tange.

Til at fortælle om det har Dagli´Brugsen indledt et samarbejde med influenceren Isabella Alberte Hedeager, der både bor og rejser med sin 97-årige morfar, Moffe. Sammen med fotograf Simon Wittrup besøger de i en programrække nogle af Danmarks hyggeligste lokalsamfund, der har det til fælles, at Dagli´Brugsen er en central del. Man kan følge dem på Dagli´Brugsens Facebook og Instagram-sider.

Dagli´Brugsen, der har butikker i 300 lokalsamfund over hele Danmark, fortæller om kædens styrker i en ny kampagne, der omfatter radioreklamer, influencer-samarbejde, Facebook og andre sociale medier samt selvfølgelig tilbudsaviser og butikkerne. I radioreklamerne, der sendes i lokalradioer over hele landet, vil budskabet være med forskellige dialekter for at understrege butikkernes særpræg.

”Dialekter er en fantastisk del af vores samfund og i høj grad noget, der er med til at definere lokale fællesskaber, som vi skal være stolte af. Derfor tager vi fat i dialekterne i Danmark,” siger Maria Beck-Tange.

Der er premiere på radioreklamerne og hele det nye univers i denne uge.

Coop Medlem

  • Bliv medlem
  • Coop app
  • Medlemsservice
  • Medlemsfordele
  • Medlemspartnere
  • Medlemstilbud
  • Medlemsvilkår

Coop Danmark A/S

  • Ugens aviser
  • Kundeservice
  • Job i Coop
  • Pressekontakt
  • Privatlivspolitik
  • Whistleblowerordning
  • Fødevarestyrelsens kontrolrapport

Meget mere Coop

  • Coop Forsikringer
  • Coop Bank
  • Samvirke
  • Coop Ejendomme
  • Coop Byen
  • Coop Crowdfunding
  • Coop Opskrifter
  • Coop Analyse

Besøg Coops kæder

SuperBrugsen kvickly Brugsen 365discount

Coop Danmark A/S • Roskildevej 65, 2620 Albertslund • CVR: 26259495

forbrugerservice@forbruger.coop.dk